"Цінність життя і здоров'я"

 З метою профілактики  суїцидальної  поведінки у дитячому середовищі, формування навичок стресостойкості, конструктивного розв'язання проблем, безпечної поведінки в 6 класі був проведений тренінг "Цінність життя і здоров'я"


Вправа "Моє я" привела до висновку, що кожна людина є неповторною, є особистість.


Притча "Найважливіші речі"націлила на міркування про життєві цінності.


Виконуючи вправу "Шкала цінностей", учні усвідомили,  що найвища цінність - це здоров'я
Вправа "Скріпка" допомогла усвідомити про вплив шкідливих звичок на здоров'я.


Вправа "Мішок щастя" дала можливість поділитися своїм щастям.

Чи збулися очікування наших учнів після тренінгу продемонстрували чоловічки, що перемістилися в сердечко.

Попрощались ми ритуалом "великої чаші"
Найважливіші висновки зроблено: Найбільша цінність - це наше життя та здоров'я, яке потрібно берегти!!!










.





Коментарі