29 квітня Театральний гурток

Етюд «Подарунок»
- У вас сьогодні день народження, ви прокинулись і побачили загорнутий подарунок. Ви зраділи? (Відповіді дітей.) А тепер давайте відкриємо його. Що ж там?  А там те, про що ви давно мріяли: іграшка, комп’ютер, планшет, а можливо і кошеня чи цуценя. Ви зраділи? Давайте покажемо як ми зраділи подарунку (……)А може хтось здивувався? А хтось може і засумував.
- Ви зрозуміли один одного? А як? (Відповіді дітей)
- Ми зрозуміли один одного за допомогою емоцій, а емоції ми відображаємо за допомогою міміки, як і актори, яким необхідно зіграти певну роль.
- Сьогодні ми починаємо працювати над темою «Міміка». На заняттях з даної теми ми будемо   розвивати вміння виражати емоції через міміку.
Міміка – це рух  м’язів обличчя, відображаючи настрій,  внутрішній настрій людини. 
 - Акторська майстерність – це мистецтво акторського перевтілення, уміння створити образ, змінити погляд, міміку і ледь помітні рухи тіла таким чином, щоб створився єдиний образ. Утілення в образ є одним з найвідповідальніших, найскладніших і суто творчих завдань.
- Але перш ніж розпочати працювати над мімікою давайте розучимо вправи для  подолання м’язових затискань обличчя, щоб як найкраще ми змогли відобразити мімікою емоцію персонажа. 
Гра «Я радію коли…»
Назвіть такі справи, які викликають у вас емоції радості? Відобразіть ці дії.
Вправа «Фантазери». Вимовити фразу, що має визначене емоційне забарвлення: вияв радості.  Решта дітей використовуючи сказане, як основу, придумують історію в задоєному настрої.
Вправа «Посміхнутися, як…»
- кіт на сонці;
- хитра лисиця;
- радісна дитина.
Вправа «Скажи радісно фразу»
- мені так сумно.
- щось холодно дуже.
- ой, так зуб болить.
- я так стомився!
Вправа «Прочитай радісно скоромовку»
У сіни Мусій сіно носив.
У бобра  добра багато.
Біжать стежинки поміж ожини.

Вчимо ролі до нашої казки "Гудзичка -шмуговка"
https://www.youtube.com/watch?v=mTR_bFAAfOI&t=141s

Коментарі