- Всім
доброго дня, мої юні друзі! Я рада бачити вас веселими і усміхненими.
Добрий день! Рада
бачити я вас!
Добрий день! Працювати настав час!
Сценічна мова.
В актора повинна бути чітка зрозуміла мова, ще кажуть чітка,
зрозуміла дикція. Для того, щоб дикція була чіткою, треба виконувати підготовчі
вправи. Отже, починаємо.
а) Вправи для дихання.
- Вдих – довгий видих (кілька разів повторити);
- Вправа «Свічка». Уявіть собі, що у руках ви тримаєте свічку вам
потрібно вдихнути повітря та видихнути його так, щоб не погасити полум’я
свічки);
- Вправа «Пір’їна». У повітрі літає пір’їна. Вам потрібно вдихнути
глибоко повітря та видихнути його так, що пір’їна не впала на землю;
- Вправа «Квітка». Уявіть собі, що ви йдете по лузі, кругом вас
ростуть гарні квіти. Ви зірвали одну,хочете понюхати її, вдихнули глибоко її
запах, видихнули(кілька разів повторити).
- Артикуляційний тренінг. Уявіть собі, що ви на природі. Ось із
дупла вилетіли бджоли, та не одна, а цілий рій, наберемо в легені повітря і
повільно будемо його видихати, при цьому, вимовляючи звук з-з-з-з-з, а тепер
летять джмелі, набираємо повітря і видихаємо його, вимовляючи звук ж-ж-ж-ж-ж,
тут ми подивилися на землю і побачили змію, набираємо повітря і видихаємо,
вимовляючи звук ш-ш-ш-ш-ш. раптом ми почули як десь плаче дитина, набираємо
повітря – видихаємо його, промовляючи звук а-а-а-а-а. Там десь далеко реве
вовчисько, набираємо повітря, видихаємо його, вимовляючи звук у-у-у-у-у.
Артикуляційні вправи, щоб
розігріти мовний апарат.- Вправа «Шпага». Язик проколює одну щоку, іншу;
- Вправа «Цукерка». Кружляємо язиком так, наче у роті цукерка.
- Вправи для язика та губ. Чешемо язика зубами.
- Вправа «Яблуко». Відкриваємо рота так, наче відкушуємо величезне яблуко і жуємо його.
https://www.youtube.com/watch?v=CWZvOXcG754
в) Вправи із скоромовками.
Послухайте скоромовку:
«Бабин біб розцвів у дощ – буде бабі біб у борщ».
(Вивчення скоромовки, повторення її спочатку у повільному, а потім у швидкому темпі, повторення скоромовки гуртківцями по - одному)
наступна скоромовка «Всім подобається це куце цуценя» з різними темпами та інтонаціями.
- весело
- сумно
- сміючись
- плачучи
- боязко
- запитуючи
- здивовано
- окликаючи
- лінькувато
Що таке акторська майстерність? Сюди входять два компоненти майстерності актора: міміка і пантоміма.
Вправа «Дощ іде»
Використовуючи міміку, промовити « На вулиці дощ іде» з почуттями:
ü радості,
ü досади,
ü гніву,
ü подиву.
Вправа «Сказати без слів»
Засобами пантоміми виразити:
- гаряче,
- холодно,
-боляче,
- страшно.
І відео для вас по акторській майстерності
https://www.youtube.com/watch?v=0f6x2mnmhXw
https://www.youtube.com/watch?v=7dWhyKcmse0
Коментарі
Дописати коментар